fbpx

Cum cumpar

 

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție in măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Fiecare produs regăsit în coșul de comandă, poate beneficia de serviciul montaj contracost. În cazul unei comenzi compuse din mai multe produse individuale, costul de montaj se aplică pe fiecare produs în parte.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de către Cumparator, în urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, în cazul plății online;
-invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de WoodenBlinds, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;


În cazul în care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuata plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Unele dintre produse beneficiază de anumite discounturi/bonusuri în momentul în care sunt achiziționate  în cadrul aceleiași comenzi împreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea și în confirmarea de comanda primită de către client și se distribuie valoric pe coșul de produse inclus în promoție.

Promoția este valabilă doar dacă clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese inițial. Dacă renunță la unul dintre produsele din pachet, promoția nu se mai pastreaza si reducerea aplicată se anuleaza. Produsul pentru care clientul își pastreaza opțiunea de comanda revine pe prețul integral, urmand ca acesta sa fie prețul achitat în momentul onorarii comenzii.

  Dacă un client dorește sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obținerea unui bonus suplimentar, în momentul achizitiei, prin introducerea lui în comanda în asociere cu alte produse se va supune următoarelor reguli de returnare a banilor:

1. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

2. Pentru ca produsul făcea parte dintr-o promoție, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite în comanda inițială se anuleaza. Prețurile produselor  păstrate de către client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea în comanda cu produsul care urmează a fi returnat. Suma care urmează a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitată de către client și prețul inițial al produselor păstrate (fără reducerea aplicată pentru cumul de produse ).

3. Dacă un client a achitat cu cardul în rate, suma care urmează a fi inapoiata respecta condițiile de la punctul 5.2 iar returnarea banilor se va face exclusiv în contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata in rate.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit sa recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumparator, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștința acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat in mod expres intenția de reziliere a Contractului.

 

Introduceti detaliile pentru a salva cosul ca oferta PDF

×