No products in the cart.
Conform politicii noastre de retur și în conformitate cu legislația în vigoare, dorim să reiterăm că produsele comercializate de SC Paradox Business Group SRL prin www.woodenblinds.ro sunt, în general, exceptate de la dreptul de retragere și returnare, dată fiind natura personalizată și conform specificațiilor clientului. Totuși, recunoaștem importanța satisfacției clienților noștri și a calității produselor noastre. Astfel, în cazul neobișnuit în care un produs livrat nu este conform cu specificațiile comenzii plasate de client, oferim posibilitatea returnării produsului pentru remediere. Este esențial ca orice neconformitate să fie semnalată imediat după recepție, pentru a putea iniția procesul de verificare și remediere. Reamintim clienților noștri că fiecare produs este executat la comandă și este considerat o comandă specială, reflectând alegerea și nevoile specifice ale fiecăruia.
Prevederi legale – OUG 130/2000 –
Art. 10. – Consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a căror execuţie a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare prevăzut la art. 7 alin. (1);
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile cursurilor pieţei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelormagazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.
Legislatia UE
DIRECTIVA 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului
Articolul 16
Exceptări de la dreptul de retragere
Statele membre nu asigură dreptul de retragere prevăzut la articolele 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele negociate în afara spațiilor comerciale pentru:
(a) contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către comerciant;
(b) furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care comerciantul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
(c) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
(d) furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid;
(e) furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
(f) furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
(g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care comerciantul nu le poate controla;
(h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod specific comerciantului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, comerciantul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau bunuri suplimentare;
(i) furnizării de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
(j) furnizării de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
(k) contracte încheiate în cadrul unei licitații publice;
(l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau în legătură cu agrementul, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
(m) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
IMPORTANT: Consumatorul informează WOODENBLINDS.RO cu privire la decizia de retur pentru remediere sau inlocuire folosind formularul de returnare sau la adresa de email.
În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de retur (RMA) și detalii cu privire la procedura de retur.
PARADOX BUSINESS GROUP SRL
Bulevardul Iuliu Maniu 32, Timișoara, România
+40 732 603 479
[email protected]
Uploaded Failed |