fbpx

Termeni si conditii woodenblinds.ro

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

 

  1. DEFINITII SI TERMENI

WOODENBLINDS – Societatea SC PARADOX BUSINESS GROUP SRL, cu sediul social in Str. Tebea, nr.20, loc. Timișoara , Jud. Timis, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J35/3396/2020, cod fiscal  RO 43327635, capital social 200 ron.

Vanzator – WOODENBLINDS

Site – www.woodenblinds.ro si subdomeniile acestuia

Cumparator – persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Woodenblinds (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent între Woodenblinds și acesta și care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile menționate in Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului încheiat.

Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile și Serviciile și Cumparatorul este de acord sa primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii avand un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumparator și istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Contract – reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vanzator si Cumparator, fără prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informații legate de Bunurile si/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuala (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

 Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 Intrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.

 Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Întrebare in Site, în pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fără niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzactie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vanzarea unui Bun și/sau Serviciu de catre Woodenblinds, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comanda.

 

2. GENERAL

 Plasarea unei comenzi către S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.

         Informatiile furnizate catre S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții sai fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizata.

         Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA (19%). Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

         Pentru achiziționarea produselor ce se produc pe baza de comanda, precum și pentru orice alte comenzi plasate se poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 100% din valoarea produsului.

În cazul Bunurilor care suferă modificări la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la jaluzele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.

Pretul, modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate in comanda.  S.C. PARADOX BUSINESS GROUP  S.R.L. va emite către Cumparator o factura pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).

În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori în stabilirea prețurilor sau informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar dacă aceasta a fost platita in prealabil. În acest caz banii vor fi returnati în cel mai scurt timp.

Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile și promoțiile fără o notificare prealabilă.

         Produsele comercializate prin intermediul www.woodenblinds.ro sunt  noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate ( în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat ) iar în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție.

S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. își rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clienții ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrari refuzate.

S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. își rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz.

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai buna de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. În urma vizitarii site-ului woodenblinds.ro , în browserul dvs se stochează un cookie care ne aparține. 

În timp ce navigati pe www.woodenblinds.ro , cookie-uri de publicitate vor fi plasate în computerul dumneavoastră, astfel încât să putem înțelege de ceea ce sunteți interesat. Partenerul nostru de publicitate de afișare, AdRoll, atunci ne permite să vă prezentăm  publicitate de retargetare pe alte site-uri bazate pe interacțiunea dvs. anteriorioară cu www.woodenblinds.ro . Tehnicile folosite de partenerii noștri nu colectează informații personale cum ar fi numele, adresa de email, adresa poștală sau numărul de telefon. Puteți vizita această pagină pentru a renunța la AdRoll și publicitate orientate partenerilor.

Produsele comercializate de www.woodenblinds.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online sau telefonic. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In  Stoc, nu poate fi onorata în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o alta comanda înainte ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizandu-se.

Dacă Cumparatorul/Clientul a confirmat comanda și produsele au fost expediate către acesta, atunci nu mai poate anula comanda, fiind nevoit sa receptioneze marfa și să completeze formularul de retur. În cazul în care anuleaza după confirmare, se vor percepe costuri de staționare, retur si logistica.

Dacă produsul va fi returnat în mod arbitrar de catre consumator, acesta din urma va fi obligat sa achite și costurile de transport.

În cazul exercitării dreptului de retur, produsul va fi analizat din punct de vedere al integrității de către departamentul de logistica, iar banii vor fi returnați în termen de 14 zile de la primirea avizului pozitiv.

În cazul în care aceeași persoana care a returnat în mod discreționar un produs dorește plasarea unei noi comenzi cu privire la un produs care se afla deja în procedura de retur, aceasta nouă comanda va fi procesata după finalizarea procesului de retur, iar noii comenzi i se va aplica termenul standard de livrare. In acest caz, exista posibilitatea ca prețul produsului sa fluctueze pana la momentul în care se va putea repeta comanda.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricărui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Woodenblinds își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumparatorului în vederea efectuarii unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Woodenblinds. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Woodenblinds pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Woodenblinds poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de catre oricare alt tert cu care Woodenblinds are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) si includ T.V.A.
În cazul plăților online Vanzatorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 3 ( trei ) zile de la achiziționarea unui  Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuata direct în magazinele fizice pe www.woodenblinds.ro ,  Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. își deruleaza operatiunile.
Comanda este alcatuita astfel:

  1. Comanda (împreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) si conditiile sale specifice;
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primita de catre Cumparator, după efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Dacă Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii.  Acceptarea comenzii de către Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbală sau electronică din partea Vanzatorului catre Cumparator, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului. 

Prezentul Contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de către Vanzator. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de catre S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. sau un furnizor al acesteia.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comanda. Dacă modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.

 Contractul se considera încheiat între Vanzator si Cumparator în momentul primirii de către Cumparator de la Vanzator, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

5. COMANDA

  Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite în coșul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Fiecare produs regăsit în coșul de comandă, poate beneficia de serviciul montaj contracost. În cazul unei comenzi compuse din mai multe produse individuale, costul de montaj se aplică pe fiecare produs în parte.

 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de către Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, în cazul plății online;

– invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Woodenblinds, în cazul plății online;

– datele furnizate de către Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

 

În cazul în care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiția receptionarii prealabile a produsului returnat de către vanzator. Suma va fi returnată după cum urmează:

-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuata plata;

-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Unele dintre produse beneficiază de anumite discounturi/bonusuri în momentul în care sunt achiziționate  în cadrul aceleași comenzi împreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea și în confirmarea de comanda primită de către client și se distribuie valoric pe coșul de produse inclus în promoție.

Promoția este valabilă doar dacă clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese inițial. Dacă renunță la unul dintre produsele din pachet, promoția nu se mai pastreaza si reducerea aplicată se anuleaza. Produsul pentru care clientul își pastreaza opțiunea de comanda revine pe prețul integral, urmand ca acesta sa fie prețul achitat în momentul onorarii comenzii.

 

Dacă un client dorește sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obținerea unui bonus suplimentar, în momentul achizitiei, prin introducerea lui în comanda în asociere cu alte produse se va supune următoarelor reguli de returnare a banilor:

 5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

 5.2 Pentru ca produsul făcea parte dintr-o promoție, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite în comanda inițială se anuleaza. Prețurile produselor  păstrate de către client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea în comanda cu produsul care urmează a fi returnat. Suma care urmează a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitată de către client și prețul inițial al produselor păstrate (fără reducerea aplicată pentru cumul de produse ).

5.3 Dacă un client a achitat cu cardul în rate, suma care urmează a fi inapoiata respecta condițiile de la punctul 5.2 iar returnarea banilor se va face exclusiv în contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata in rate.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expedite, în cazul în care nu s-a oferit sa recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

 În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumparator, nu poate fi livrat de către Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumparatorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA 

Conținutul site-ului www.woodenblinds.ro, astfel cum este definit in preambul – texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email – apartine S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decat cel original intentionat de Woodenblinds, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Woodenblinds asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vanzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decât cu acordul scris expres al Woodenblinds.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

Niciun Conținut transmis către Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Woodenblinds si/sau al angajatului/prepusului Woodenblinds care a mijlocit transferul de Conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Utilizarea sau reproducerea oricăror elemente din cele enumerate mai sus, fără acordul scris prealabil al S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L., se pedepsește conform legilor în vigoare.

Orice încercare de orice natura de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site www.woodenblinds.ro, cu excepția detinatorului sau legal – S.C. PARADOX BUSINESS GROUP  S.R.L., fără acordul prealabil al S.C. PARADOX BUSINESS GROUP  S.R.L., da dreptul unilateral si neechivoc ca S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. sa facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, in cazul in care acesta exista.

 

S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor; in cazul in care considerati ca site-ul www.woodenblinds.ro contine informatii ce incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactați la adresa de email [email protected] .

7. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. garantează securitatea și confidențialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.

Baza legală pentru Vânzătorul care prelucrează datele cu caracter personal ale Clientului furnizate pe parcursul înregistrării pe Site-ul web sau plasării unei Comenzi o reprezintă încheierea Contractului de vânzare la distanță între Client/Consumator și Vânzător la care Clientul/Consumatorul este parte (în conformitate cu articolul 6. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/CE).

Datele cu caracter personal ale Clientului furnizate pe parcursul înregistrării pe Site-ul web sau plasării Comenzilor sunt prelucrate în scopul derulării Contractului de vânzare la distanță, ceea ce înseamnă, în special:

– prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului în scopul executării Contractului de vânzare și livrării Produselor comandate, confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, reclama, marketing și publicitate precum și servicii de comunicatii electronice.

– examinarea reclamațiilor și contactarea Clientului pentru a obține informații suplimentare necesare pentru soluționarea reclamației și/sau pentru a informa Clientul cu privire la rezultatele reclamației,

– prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului pentru a efectua servicii legate de reparațiile din perioada de garanție – dacă produsul achiziționat de Client este acoperit de garanția Vânzătorului,

Obligația de a furniza datele cu caracter personal

Nefurnizarea tuturor datelor cu caracter personal solicitate poate constitui un obstacol în calea încheierii Contractului de vânzare la distanță și a prestării Serviciilor de către Vânzător. Datele personale sunt colectate numai în baza consimțământului dvs.

Informații despre beneficiarii datelor dvs. cu caracter personal

În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clienților în conformitate cu scopurile indicate  mai sus, datele cu caracter personal ale Clienților pot fi puse la dispoziția următorilor beneficiari sau categorii de beneficiari:

  1. a) entități care participă la procesele necesare executării comenzilor plasate ca parte a serviciilor unui magazin online,
  2. b) organismele administrației publice și entitățile care îndeplinesc atribuții publice sau care acționează în numele organismelor administrației publice, sau altor organisme ale statului, în măsura și conform scopurilor care rezultă din prevederile legii.

Datele dvs. personale vor putea fi partajate și cu angajații S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L., precum și autorităților publice și/sau organismelor publice, dacă va fi cazul.

Pentru protejarea confidențialității și securității datelor dvs. personale, am implementat măsuri adecvate astfel încât datele personale să fie protejate și prelucrate într-o manieră securizată.Datele dumneavoastra personale vor fi utilizate până în momentul îndeplinirii obligațiilor expres reglementate de lege. Ulterior expirării acestor termene, datele dumneavoastra vor fi șterse/distruse.

Perioadele de prelucrare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale clienților vor fi prelucrate pe durata Contractului de vânzare la distanță și a furnizării Serviciilor Vânzătorului, precum și pe durata soluționării pretențiilor reciproce care decurg din contractul mai sus-menționat dar și ulterior conform obligatiilor legale care revin in sarcina noastra.

Drepturile persoanei vizate

Vânzătorul se asigură că toate persoanele ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate, sunt protejate de drepturile corespunzătoare rezultate din RGPD, adică:

  1. a) dreptul de acces la datele cu caracter personal, inclusiv dreptul de a obține o copie a acestor date;
  2. b) dreptul de a solicita rectificarea (corectarea) datelor cu caracter personal – în cazul în care datele sunt incorecte sau incomplete;
  3. c) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal (așa-numitul „drept de a fi uitat”) – în cazul în care (i) datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; (ii) persoana vizată a formulat obiecții privind prelucrarea datelor cu caracter personal, (iii) datele sunt prelucrate în mod ilegal, (iv) datele trebuie eliminate pentru a se conforma unei obligații legale;
  4. d) dreptul de a solicita limitarea prelucrării datelor cu caracter personal – (i) persoana vizată pune la îndoială corectitudinea datelor cu caracter personal, (ii) prelucrarea datelor este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor, solicitând în schimb restricții asupra datelor sale; (iii) operatorul de date nu mai are nevoie de date în scopurile avute în vedere, dar persoana vizată are nevoie de acestea să se identifice, să se apere sau să susțină pretenții; (iv) persoana vizată s-a opus prelucrării datelor – în așteptarea stabilirii, motivele legitime ale administratorului depășesc motivele opoziției;
  5. e) dreptul de a transfera date cu caracter personal în cazul în care: (i) prelucrarea are loc pe baza unui acord încheiat cu persoana vizată sau pe baza consimțământului acesteia și (ii) prelucrarea are loc în mod automat;
  6. f) dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal atunci când (i) există motive legate de situația particulară a clientului și (ii) prelucrarea datelor se bazează pe indispensabilitatea scopurilor care decurg dintr-un interes legitim.

 

Clientul are dreptul să depună o cerere de implementare a drepturilor menționate mai sus, trimițând un email la adresa [email protected]

Dreptul de a depune o reclamație la organismul de supraveghere

În cazul în care Clientul consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător încalcă prevederile GDPR, Clientul are dreptul de a depune o reclamație la organismul de supraveghere, adică la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

8. POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI PE www.woodenblinds.ro

 Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web și apoi trimis înapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand accesează acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicații tipice sunt reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „coș de cumpărături”. Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experiența plăcută de navigare și susțin eforturile WoodenBlinds pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidentialitate online și istoric coșul de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la înțelegerea modalitatii în care un utilizator beneficiază de www.woodenblinds.ro , permitand îmbunătățirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personală a utilizatorului.

WoodenBlinds folosește doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune și fixe (fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației/browser-ului web). Fișierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada în parametrii Cookie-ului sau până sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utilizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

O vizita pe www.woodenblinds.ro poate plasa: Cookie-uri de performanță a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargeting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator și sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel incat administrarea automată a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise către terminalul sau. Informații detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.woodenblinds.ro . Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorită flexibilității lor și a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai răspândite și utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

 

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:

  • Conținut și servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
  • Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
  • Reținerea filtrelor de protectie a copiilor privind conținutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
  • Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.

Securitate și probleme legate de confidentialitate Cookieurile NU sunt viruși și folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod așa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marchează cookie-urile în mod constant pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare antivirus/anti-spyware.

În general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se știe ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit în mod constant în ambele sensuri informații intre browser și website, dacă un atacator sau persoana neautorizata intervine în parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate întâmpla dacă browserul se conecteaza la server folosind o rețea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleagă metoda cea mai potrivită de protecție a informațiilor personale și să:

  • Particularizeze setarile browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizarii cookie-urilor.
  • Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
  • Ia în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plasează cookieuri și de a șterge orice informație de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
  • Instaleze și să actualizeze constant aplicații antispyware.



Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, împiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomandă actualizarea programelor de navigare în mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se găsesc de regula în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browserului.

Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta și fără nicio obligație ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poată pretinde celeilalte daune-interese.
Pentru aceasta Clientul sau Cumparatorul se va adresa Woodenblinds, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Cumparatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat inițial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. În cazul în care Clientul optează pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului și/sau contractelor, autorizarea și remiterea spre decontare a tranzacțiilor de acceptare card se realizeaza  prin intermediul societății comerciale EUROPAYMENT SERVICES S.R.L. prin soluția integrată; EUROPAYMENT SERVICES S.R.L. este furnizorul WoodenBlinds de solutie software de facilitare a comerțului electronic adică servicii de plată, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA și MasterCard cu condiția ca băncile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plăti efectuate prin carduri de credit pentru plăti în rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informații despre plati. Alta metoda de plata este transferul bancar.
WoodenBlinds nu solicita si nu stochează nici un fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Politica de confidentialitate WoodenBlinds se referă doar la datele furnizate voluntar de către Client sau Cumparator exclusiv pe site. WoodenBlinds nu răspunde pentru politica de confidentialitate practicata de către oricare alt tert la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara site-ului.
Woodenblinds se obliga ca datele colectate ale Clientului/Cumparatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Cumparatorului/Clientului vreunui tert neimplicat in îndeplinirea scopurilor declarate.


Excepție de la prevederile menționate anterior va face situația în care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este cerută de către organele abilitate în cazurile prevăzute de reglementările în vigoare la data producerii evenimentului.
Procesatorul de carduri bancare agreat de către S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. , EUROPAYMENT SERVICES S.R.L. (EuPlatesc), au dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate în urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
WoodenBlinds garantează ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la soluționarea problemei comunicate de acesta, după care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
WoodenBlinds nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

9. PUBLICITATE

Newsletterele WoodenBlinds sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de WoodenBlinds. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea și securitatea informațiilor.
In momentul in care, Clientul își creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea WoodenBlinds in acest sens.
Renuntarea la primirea Newsletterelor de către Client sau Cumparator se poate face în orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricăror Newslettere sau apeland numarul de telefon +40 732 603 479.
Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implica renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

10. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VANZATORULUI S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L.

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificatiile cumparatorului;
Informațiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vanzator, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiul și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vanzatorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ și pot exista diferente între acestea și produs;
Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea „Contact”. Vor fi excluse din site sau  ignorate, pareri sau adresari ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L.  poate cesiona și/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi întotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligațiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 11. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuarii plății din partea Cumparatorului in locația indicată în comandă (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrarilor efectuate de personalul PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L).
Clientul are obligația ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces-verbal cu reprezentantul firmei de curierat.

12. LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile în sistem de curierat sau cu ajutorul transportatorilor în sistem de grupaj către cumparator conform opțiunii Clientului. Livrarea este asigurata pana în fata imobilului și nu include transportul produselor la etaj sau în domiciliul clientului.
Manipularea produselor la etaj sau in interiorul domiciliului clientului este disponibila doar la cerere și în urma unei oferte de preț acceptate de Cumparator.

Transportul special disponibil cu un cost suplimentar implica transportarea produselor în afara regimului de curierat prin transport dedicat și este posibil doar cu plata în avans.

Cumparatorul va fi informat cu minim 24 ore înainte de livrare telefonic sau în scris de intenția de livrare a produselor iar după acceptarea acesteia nu poate renunța la comanda produsele aflându-se deja în tranzit. În cazul contrar se vor aplica taxe de retur, stationare si costuri logistice.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Produsele sunt livrate în ambalaje de carton și necesita asamblare / montaj. În funcție de produs si locație se poate solicita serviciul de montaj contra cost. Pentru mai multe detalii va rugam sa contactati call center WoodenBlinds.

13. ACCEPTAREA

Acceptarea va fi făcută atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în comanda. În cazul în care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L., prin intermediul site-ului www.woodenblinds.ro , Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile. Pentru unele dintre produse, termenul de retur este mai mare, fiind indicat în pagina de prezentare a produsului. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email [email protected] orice defectare sau lipsa a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului în prezenta agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului-verbal încheiat cu agentul firmei de curierat starea coletului din momentul livrării.
Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.
Prin excepție de la dispozițiile mai sus enunțate, returul produselor realizate la comanda nu se accepta potrivit dispozițiilor art. 16 lit. c din O.U.G. nr. 34/2014.

 14. GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul www.woodenblinds.ro , beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Unele dintre produse s-ar putea sa fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilarii produsului.
Toate produsele vândute și livrate sunt însoțite de certificatul de garanție emis direct de S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L. Certificatul de garanție conține instrucțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa [email protected] . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Cumparatorul are obligația de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. În cazul apariției unei defecțiuni, conform O.U.G. nr. 140/2021, certificatul de garanție este singurul document care atesta dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Garanția Bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de S.C. PARADOX BUSINESS GROUP S.R.L., se soluționează la sediul societății str. Tebea nr.20, loc. Timișoara, jud Timis.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, O.U.G. 140/2021 si O.G. 174/2008.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;


– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;


– tăierea sau zgârierea materialelor;


– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;


– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;


– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;


– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);


– deshidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);


– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);


– împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);


– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;


– folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Soluționarea garantiei se face în maxim 15 zile calendaristice.

15. POLITICA DE RETURNARE

Conform legislației din România puteți sa returnati produsele cumparate de pe www.woodenblinds.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit sa justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor și taxa de reîmpachetare impusă de furnizor, conform Ordonantei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii. Prin excepție de la dispozițiile mai sus enunțate, returul produselor realizate la comanda nu se accepta potrivit dispozițiilor art. 16 lit. c din O.U.G. nr. 34/2014.

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: [email protected]. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Costul de retur este suportat de către client și estimat de firmele de curierat.
Produsul este preluat exclusiv de către agenții firmei de curierat de la adresa clientului (excepţie fotoliile, canapelele şi colţarele), în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de retur. Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.woodenblinds.ro . Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.
Datorită greutății mari a produselor – fotoliile, canapelele si colțarele, nu vor fi preluate de către agenţii firmelor de curierat, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei mandatate de WoodenBlinds pentru preluarea şi transportul produselor.
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.
Pentru a efectua returul, marfa trebuie receptionata de catre Cumparator/Client si trebuie completat formularul de retur.

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.woodenblinds.ro , iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat după preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.woodenblinds.ro ), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb. Produsul returnat trebuie sa respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.
Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic WOODENBLINDS va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul Woodenblinds Timisoara, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
Dacă produsul va fi returnat în mod arbitrar de catre consumator, acesta din urma va fi obligat sa achite și costurile de transport.
În cazul exercitării dreptului de retur, produsul va fi analizat din punct de vedere al integrității de către departamentul de logistica, iar banii vor fi returnați în termen de 14 zile de la primirea avizului pozitiv.
În cazul în care aceeași persoana care a returnat în mod discreționar un produs dorește plasarea unei noi comenzi cu privire la un produs care se afla deja în procedura de retur, aceasta nouă comanda va fi procesata după finalizarea procesului de retur, iar noii comenzi i se va aplica termenul standard de livrare. In acest caz, exista posibilitatea ca prețul produsului sa fluctueze pana la momentul în care se va putea repeta comanda.

VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces-verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.
În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorări ale produselor datorită transportului, sunt nule.

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces-verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (dacă este cazul).

RECOMANDĂRI DE AMBALARE
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandăm să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

16. FORTA MAJORA

   Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Termenul de livrare poate suferi modificari din pricina COVID, razboi etc, fara a fi tinut raspunzator  Vanzatorul in vreun fel.

17. LEGEA APLICABILA

  Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Woodenblinds si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Timisoara.

18. CONCILIERE

    In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu domnul Daniel Bodrojan: [email protected] .

Introduceti detaliile pentru a salva cosul ca oferta PDF

×